top of page
Search
  • Writer's pictureCarolyn Mets

Kuidas mööduvad mu päevad?

Mis teed seal Poolas üldse?

Kuidas sul läheb?

Mis su töö ülesanded on?

Mis vabalajal teed?


Ehk vastused mõnedele küsimustele!


Nüüd kus juba mõned nädalad olen saanud rahumeelselt tööd viljeleda oskan ka vastata küsimustele, mis minuni on jõudnud!


Igapäevaselt töötan kultuuriklubis Mydlniki. See on imeline koht täiesti Krakovi lõpus. Nagu nad mulle alguses tutvustasid siis "this is the end of the world". Peale Mydlnikit lõppeb Krakov ja algavad äärelinnad. Igapäevaselt teen tööd 11:00-17:00 ehk kuus tundi päevas, mõnel päeval alustan veidi varem mõnel hiljem. Tunde rohkem teha pole lubatud ja vähem ka muidugi mitte. Teekond enda tööjuurde võtab mul u 45minutit, seega koos tööle mineku ja tulekuga kulub pea 8h päevas sellele.


Hommikuti ärkan üheksa aeg - ma armastan seda, et ärkan enda ärkamise mitte kella peale! Siis vannitoa tiir ja hommikusöök. Fun fact kui aasta eest ma kohvi ei joonud siis nüüd joon igal hommikul pätikohvi - huvitav areng aga no niimaitsev on! Seejärel sätin end riide, pakin koti ja jalutan bussile.


Saaksin võtta ka trammi ja siis bussi, aga eelistan jalutada 15min bussipeatuseni, saab end liigutada. Seejärel vuran tööjuurde. Meile on kõikidele tagatud linnaliinis sõitmise kaart, ehk me ei pea tasuma ühistranspordi kasutamise eest.

Tööle naasedes vestleme töökoordinaatori ja meie ülemusega. Räägime läbi, mis on päevased "ülesanded", mis tulemas ja mis hetkel aktuaalne. No vahel ka niisama, näiteks mis on populaarsed Eesti poisslaste nimed :D


Seejärel lähen enda "kabinetti" ehk väiksesse ruumi, kus saan maski eest võtta, akna lahti teha, taustaks mõnusa eesti muusika panna ja tööle asuda. Seal ma valmistan videosid, plakateid, tunde lasteaiale, loon insta sisu, mõtlen tantse jne jne. Seega igapäev on väga erinev, kuid hetkel pole veel tööst puudust tulnud!

Seejärel on mul erinevad tegevused millest osa võtan. Ehk poola keele kursus igal esmaspäeval, mis on meile tagatud projekti poolt. Hetkel on nad onlines sest koolid on suletud, aga reaalselt peaksid nad olema kohapeal koolis. Poola pärimustants nende sõnul rahvatants, kuid usun kui kasutan pärimustantsu mõistet, saate paremini aru mis stiili antud treening on. Muidugi mu väikesed kohtumised pisikeste mudilastega igal kolmapäeval. Siis minu enda tantsutreeningud, milleks hetkel valmistume, kuid pole veel alanud ja reedeti olen koos kunstiõpetajaga, jäädvustan nende nädala saavutusi ja panen ka enda oskuseid proovile. (Hetkel on muidugi kõik kinni kuni novembri lõpuni, aga sain paar nädalat tegevustes kaasa lüüa)

Peale tööpäeva liigun koju, kokkan miskit endale - mis on väga tüütu pean aus olema. Mulle meeldib süüa teha kui mul on hiigel köök ja vähemalt 2 inimest. Siin pigem teen endale miskit kerget. Õhtuti on alati hetk video kõnedeks, telefonikõnedeks lähedastega ja siis korterikaaslastega jutuajamised, tegevused, pikad jalutuskäigud (sammud ju ikkagi :D).


Ega pole alati kerge elada viie erineva inimesega väga erinevate harjumuste ja kultuuridega. Eriti hetkel kus kõik on kinni ka klubi ning nädalas korra on vähemalt kõikidel kodukontori päev.


Kuid tunnen et õnneks oleme väga täiskasvanulikud ning soovime head ja kui on miskit siis anname sellest koheselt üksteisele teada. Olgugi et olen pigem ekstravertne inimene siis natuke tunnen küll vahel, et ohpagan tahaks olla natukene omaette. Sellist oma väikest salajast punkrit kus olla vaid omaette. Hetkel on selleks vaid mu töö juures olev pisike kontorikene, seega ma armastan seda kohta! :D Aga olen kasvanud üles karjas seega saan ka siin hakkama ja eks nad vaikselt juba mõistavad eestlaslikku enesekeskust.

Hetkel tunnen, et parimad asjad siin olemisel on see, et elan tohutult pingevabalt. Puuduvad ranged jooned, ajaraamid ja eesmärgid. Kõik on loov, arvestav ja minust sõltuv. Mulle tohutult meeldib see, sest see uus vaba aeg on minus kasvatanud huvi erinevate loovate tegevuste nagu pildistamine, video tegemise, tantsimise ja joonistamise vastu. Loodan et see jääb nii ning saan enda uusi huvisid palju rakendada ja harjutada.


Kui kõik arvavad, et vabatahtlikuks tulek on tohutu eneseületus ütlen mina vastupidi hetkel. See on muidugi täiesti uue asja proovimine, kuid samal ajal olles väga turvalises keskkonnas, seega on hea võimalus katsetada, proovida ja õppida ennast tundma!


Mõned videod, mis hetkel olen saanud teha:


Ja endiselt ootan teid meie instagrami lehele, sest seal kajastan läbi Mydlniki kõiki tegevusi ja mõtteid!



39 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page