top of page
Search
  • Writer's pictureCarolyn Mets

10. kuu - SUVELAAGER!

Milline tormiline aeg ehk kolm nädalat suvelaagrit! Usun, et see oli üks minu kõige põnevamaid aga ka raskemaid aegu enda projektis, samas ei ole ma varem tundnud ennast nii vajalikuna ja nii suure osana meie klubist.


Meie suvelaager kestis kolm nädalat, igal nädalal oli sama tunniplaan, kuid erinevad noored. Noored olid vanuses 7.-13. aastat. Kuna endiselt olid piirangud siis kestsid päevad 8:30-13:00 ning üldiselt oli igal päeval 2-3 erinevat kursust.


Meie klubi tunniplaan mulle väga meeldis ja noorte sõnul oli samuti tegevused põnevad. Meil oli erinevad töötoad nagu teatri, tantsimise, keraamika, animatsiooni, laboratooriumi, õmblemise ja maalimise. Kuna mina vastutasin suvelaagri jäädvustamise eest, sain ma mõnusalt igas tunnis vähemalt korra osaleda ja pilte teha.


Samuti oli minu kanda tantsimise töötuba, mis oli kaks korda nädalas ja samuti animatsioonitöötuba, kus oli minu suureks partneriks kunstiõpetaja Magda ning mina aitasin teda veidi keraamikas. Te ei kujuta ette kui kaua ma seda tantsimise kursust ootasin, terve aasta!!


Uskumatu et suutsin anda kolm nädalat tantsutrenne lastele ilma sõnagi poola keelt rääkimata, mind siiani üllatab, kuidas lapsed mind kuulasid ja huvi tundsid ja kõike kaasa tegid - müstika. Vahel suuremad noored aitasid tõlkida, kes said juba inglise keelest või mu väga vigasest poola keelest aru. Animatsiooni töötoas oli Magda meie suu, seal ma niipalju ei muretsenud :D


Nüüd, kus suvelaager läbi tajun kui keerukas aeg ja meeletult väsitav aeg see oli, samas oli see mu selle aasta üks eredaimaid ja lemmikuimaid mälestusi, sest nii tihedat koostööd laste ja lastevanematega mul varasemalt pole olnud. Samuti tundmine ja tegutsemine konkreetsete asjadega ja reaalne tunne, et mind on siia vaja olid peale pikka veebis töötamist tohutult olulised.


Tean et mu töökaaslased olid üllatunud, et mulle suvelaager niipalju korda läks, sest nende jaoks on see tavaliselt suhteliselt piinarikas aeg, siis ka mind ennast üllatas, et ma nii selle sees olid ja igal päeval energiaga laetud. Tundub et lihtsalt tõesti oli seda vaja - kuigi kolmekümnekraadine kuumus just palju kaasa ei aidanud :D


Selle lühikese postituse lõpetan hulgaliste piltidega suvelaagrist!


20 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page