top of page
Search
  • Writer's pictureCarolyn Mets

Karantiin

Ma pole varem mõelnud, aga see niinaljakas sõna "karantiin", nii karm ja robustne. Igaljuhul oleme veetnud meie lõbusalt aega karantiinis. Enne karantiini jäämist saime muidugi veel veidi kolada linnapeal ja nii mõndagi toredat korda saata, aga peamiselt oleme istunud toas.


Enne karantiini jõudsime käia vanalinna "tasuta jalutustuuril" tegemist on levinud ettevõttega, kus giidid teevad tuure erinevates linnades. Lõpus on soovitus jätta neile raha, kuid ise tead palju. Minu üllatuseks oli kogu maksmisprotsess väga viisakas ja mõnus. Pean tänama Artemist, kes mu kaasa tiris ja antud võimalust tutvustas!


Igaljuhul sain teada rohkem Krakovi vanalinnast ning siinsest ajaloost ja tähtsamatest isikutest. Kas teadsite, et poolakad hääldavad linna hoopis "Krakuv". 2,5h läks lennates ning ühel hetkel tuli giid meie juurde ja küsis, kuulge kuidas me üksteist tunneme, et üks on ju Kreekast ja teine Eestist :D Seega oli meil võimalus tutvustada Euroopa Solidaarsuskorpust ja vabatahtlikuks olemist!


Üks meie toakaaslastest mängib Padelit, seega oli meil võimalus minna vaatama võistlust, kuhu ta end kirja oli pannud. Väga lahe oli seigelda teisele poole Krakovit ja elada kaasa võistlusele, kus sul pole õrna aimugi millal punkte saadakse ja mille alusel keegi alustab :D Aga kuulsin, et Paide ehitatakse ka seda väljakut nii et kõik trenni! Nad muidugi naersid kui kuulsid, et see ehitatakse välja, sest Eestis nii kehv ilm, et kuidas seda kasutada - jäin vastuse võlgu.


Ja siis saabuski saatuslik hetk ehk karantiin, selgus et meie toakaaslane puutus kolmapäeval kokku koroona positiivsega ja nüüd peame püsima kuni nädala lõpuni toas. Ma pole kunagi varem karantiinis olnud ja ütleme ausalt eks see korter pole mõeldud igal hetkel kuuele inimesele seega on keerulisemaks läinud, aga saame hakkama.

Tegime tellimused poest veebi teel, sest toit oli kõigil peaaegu otsakorral. Me ei teadnud milline veeblileht parim on seega valis igaüks selle, mille tahtis. Kuna koju toomine vaid kaks eurot siis tellisime eraldi. Selgus et mul vedas juba järgmisel päeval ootas mind ees suur kast toitu! Hurraa! Viimane poiss sai toidu laupäeval, aga ärge muretsege, jagasime muidugi temaga ka!


Oleme algatanud kahe uue tavaga, õhtuti kella seitsme aeg teeb üks meie seast väikese treeningu ja meditatsiooniharjutusi, millega kõik saavad liituda ja peale seda vaatame filmi või mängime lauamänge (lauamängud tõi ühe toakaaslase tuutor meile), seega on tore ühiselt miskit korda saata. Samuti on meil päeviti olnud külastused kultuuriklubidesse, muidugi veebiteel, kuid parem kui mitte midagi! Mulle meeldib ikka enda klubi kõige rohkem, aga ma usun et peabki :D

Meie üks toakaaslane Celine tegeleb väga põneva hobiga, nimelt treenib ta valgusmõõkadega. Ühel õhtul tegi ta meile väikese koolituse selle kohta, kus antud spordiala pärineb, kuidas selleks treenitakse, millised on võistlused ja võimalused. Oli väga põnev kuulda ja ka näha - miks mitte võiks ka Eestis antud spordiala olla, või äkki ongi?

Täna oli meie kallil Artemisel sünnipäev ja oi kus me nuputasime, kuidas saaksime talle päeva veidikenegi meeldejäävamaks teha. Lõpuks avastasime, et meil on vahendeid et kook küpsetada ja nii tegimegi talle hommikuks pisikese üllatuse. Ta oli nii õnnelik - ja meie ka! Pidu küll ei tule, aga otsustasime et tellime täna toitu ja paneme viisakalt riide ning tähistame ikkagi!


Mõned lambihetked lõppu kah!

- Kui olime jalutustuuril siis giid küsis meie nimed ja riigid. Minule vaatas otsa ja ütles, et oi Sina oled küll poolakas. Ütleme nii et ta läks näost ikka päris punaseks kui kuulis et ma hoopis Eestist.

- Tegime enda poolakeele testid ära, saime -A1 tulemuse hahaha - eks näis mis projekti lõpus olema saab :D

- Mul on täiega külm koguaeg, seega on näha kuidas armsad sõbrad soojadelt maadelt on õues pluuse väel ja mina olen jope ja suure salliga - nad on kõik väga segaduses kuidas mul, eestlasel, saab jahe olla (nüüd on siin päriselt külm, ainult 7 kraadi ja sajab juba viimased nädalaaega).

- Mul oli au kirjutada kõikides keeltes palju õnne sünnipäevaks ja Artemis oli väga üllatunud kui hästi ma kreekakeeles kirjutasin - uskuge ma olin rohkem üllatunud kui tema!

- Olen palju emotsionaalsem siin kui Eestis, pea iga film ajab mind nutma - uue keskkonna võlud, või lihtsalt sünged filmid olnud - ma usun viimast!

- Aitäh kõikidele nende toredate videokõnede eest - olete kallid mulle! <3


IGATSEN ÕUE!

77 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page