top of page
Search
  • Writer's pictureCarolyn Mets

5. kuu - TEGEVUSTE ÃœLEVAADE

Oii jessuke ja ongi veebruar ka juba läbi, kohe on algamas meie teenistuse kuues kuu ehk aasta poolitaja, tundub kuidagi ruttu nagu pole veel midagi teinud ja juba pool aega saab läbi, müstika.


Kuid veebruar ei olnud kerge kuu, nagu ka jaanuar vajas ka veebruar rohkem emotsioone, uusi inimesi, tundmaõppimist ja olgem ausad lihtsalt istusin enda tunnetega kujundlikult teki all ja ei tahtnud midagi tunda.


Uued inimesed tööjuures on muutnud siinse olustiku, turvalisest ja tuttavast sai üleöö võõras ja teistsugune. Veel on vara järeldusi teha, endiselt vaja aega, et tundma õppida enda uusi töökaaslasi, seega võtab see palju energiat, aga juba vaikselt mõistame kuidas suhelda, mis on kellegi ülesanded ja mida üksteiselt oodata.


Korterikaaslastega on ka nii, et osad meist on väga paljude tuttavatega Krakovist ja tegutsevad paljude erinevate hobidega ja osad meist on rohkem kodus, kokkavad, loevad ja tegelevad teistsuguste asjadega. Seega ega tihti ei näe kõiki kodus ja pole ka imestada kui mõnda toakaaslast lausa mitu päeva ei näe, sest päeva graafikud nii erinevad. Kuid mulle see sobib, saame rahulikult omapäi tegutseda aga vajadusel ja soovil kõik koos ka.


Nii tähistasime üheskoos nii vastlapäeva kui Eesti Vabariigi aastapäeva, samuti ka "Fat Thursday"d mis on Poola püha ja Super Bowli mul hea meel, et nad on alati nõus erinevaid tegevusi koos läbi viima ja rõõmsameelselt kõike valmis katsetama on! Töökaaslastega tegime ka Fat Thursday kohta video niitore oli filmimine ja lõpptulemusega jäid kõik rahule - mu elu esimene must-valge film :D

Meie üks projekti koordinaator kutsus enda juurde Poola õhtusöögile, niiet ta valmistas meile kolmekäigulise õhtusöögi, mis sisaldas eestlasena peedisuppi pisikeste pelmeenidega, kartulisalatit ja tangupudrulaadset asja seentega, heeringasalatit, koduleiba (pigem karask) ja õunapirukat karamelli ja jäätisega. IMELINE! Aitäh Aleksandra!

Krakovis avati muuseumid ja teatrid ja ööbimisasutused seega olen sellel kuul saanud ka veidi Poolat avastada, ehk käisime Wieliczka soolakaevanduses. SEE ON LIHTSALT KOHUSTUSLIK kõikidele kes siia tulevad. Suurepärane, üllatav, tohutult põnev ja suursugune! Mulle väga väga meeldis! Ei taha palju ette rääkida, aga mitu tundi giidi saatel läheb lennates!

Mulle saabus ka külaline Eestist, mu kallis Erlend, seega lippasime koos Zakopanesse, mu elu esimene käik seal ja ma olen armunud! Ma tean et Tatra mäed on pisemad kui Austria või isegi lõuna Saksamaa omad, kuid nad on armsad ja väga ilusad! Ööbisime armsas mägimajas mille vaade oli lihtsalt niiiilus! Ja käisime nii kõige kuulsama mägijärve Morskie Oko juures kui ka "Viie järve orus". See teekond sinna oli ikka tõsine katsumus inimeste jaoks, kes on pärit lamemaalt. Minu elu esimene reaalne mäkke ronimine ja no kui üles rühkides mõtlesin et punkt üks ma lihtsalt suren ära, sest ma enam ei jõua või punkt kaks ma lihtsalt veeren koos lumega alla siis üles jõudes, vaadet nautides ja puhates tuli nii suur adrekas ja uhkus, vau me tegime selle ära! Alla oli juba parem minna, kus polnud liiga järsk läksime lihtsalt pepuli ja lasime liugu :D


Jalad olid järgmisel kolmel päeval nii valusad et oi oi oi, mul reaalselt põlved valutasid - ma nüüd mõistan vanemaid inimesi - see on kohutav valu! Ilm oli kaa muidugi supper, paks lumi, ei ühtegi pilve ja kuskil -1 kohati +5 kraadi! Tänan enda armast mentorpere, kes aitas meid varustuse ja teadmistega!

Vabariigi aastapäeva puhuks tegin pisikese kampaania, kus kogusin armsatelt inimestelt videoklippe enda elust Eestis. Sain palju väga ilusaid kaadreid ja panin kokku video! Suur aitäh teile kõigile panustamast ja ka teile, kes nii ilusaid sõnu video kohta olete öelnud, see on teie kõigi ühine töö! <3 Korraldasime ka väikese filmiõhtu klubis, et Eesti sünnipäeva tähistada!


Niiet jah nii see kuu meil kulges siin Poolas, ootan kevadet, ootan päikest ja sooja. Eile oligi juba +17 kraadi ja lumi on kui luuaga pühitud. Ostsime täna ka esimesed teatripiletid, ootan huviga!


31 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page