top of page
Search
  • Writer's pictureCarolyn Mets

1. nädal - UITMÕTTED

2. oktoober Ma olengi kohal - uskumatu! Surmväsinud enda 23h bussisõidust ja magamata ööst, aga ma olen kohal, siin Krakovis. Ja hakkabki pihta - pole vist siiani kohale jõudnud!

Peale esimest jalutuskäiku meie korteri ümber pean teile kinnitama, et Krakovi vanalinn ON IMELINE! Nagu Tallinna oma ainult et 2x suurem ja veel uhkemate ja vanemate hoonetega!


Bussiga Poola sõites arvestage, et Leedus te magada ei saa, sest teeolud olid niikehvad, et sain peapõrutuse.


Õhtul helistasin Eestisse ja nutsin, et ei saa hakkama (niipalju siis et alguses on eufooria :D)


4. oktoober

Uskumatu päevad lähevad sellise kiirusega, ärkad ja ei tee midagi aga juba on õhtu.

Ma ei saa midagi teha aga jumal inimesed tulge Krakovisse, siin ON NII ODAV ja NIIHAIGELT ILUS!!!! On selline privileeg elada niisuures linnas nii heas asukohas!


Täna oli pikk pikk miiting meie koordinaatoriga ja kõik said küsida ja allkirjastada erinevaid pabereid nagu näiteks üürilepinguga seotud lubadused ja saime arstivisiidi jaoks vajalikud paberid. Samuti saime järgneva kahe nädala plaanid ja need on endiselt avastamiseks ja sisse elamiseks - tahaks juba tööd teha!


5. oktoober

ESIMESED KORRAD - noh teate seda tunnet kui oled uhke, kui saad hakkama millegagi esimest korda :D Mina kokkasin täna esimest korda gaasipliidipeal ja ma esimest korda sõitsin linnaliiniga nii bussi kui trammiga, ma esimest korda liiklesin üksi ja ma esimest korda olin üksi korteris.

Kodus olles terve päeva jooksul vaid poes käia, süüa ja suhelda tundub vähe, kuid siin nende tegevustega iseseisvalt hakkama saada on hea tunne ja tekitab justkui tunde, et päev on korda läinud. Tegin täna endale ka SMART-ID, sest kui mulle jõuab poola sim-kaart (mis peaks homme jõudma) panen enda Eesti simi pausile ja seega läheb pausile ka mu Mobiil ID. Aitäh Hanna ja Laura selle hea nipi eest!


Juba homme näen enda töökohta - MA EI JÕUA ÄRA OODATA! <3


7. oktoober

Arstivisiit - huvitav kogemus kui kohapeal ei räägi keegi inglise keelt :D Oli põnev näha kuidas kehakeele abil antakse mõista, et pead uriiniproovi tegema :D (sain tulemused ka juba - olen terve kui purikas!)



Hetked toakaaslastega, kus saate siiralt naerda ning samal ajal ka arutada maailma asjade üle - hetkel ei saa rohkem rahul olla toakaaslaste üle!






Töökoht - rohkem kui üllatunud. Väga mõnusa asukohaga põneva sisuga asutus. Töö koordinaator on täpselt nii soe nagu mulle meie veebiintervjuust tundus.


Poola rahvustoit Pierogi - endiselt piprane ja seda süüakse ilma ühegi kastmeta?! Nope kahjuks pole mu lemmikute nimekirjas :D

Klub Kultury Mydlniki

8. oktoober

Juba on nädal möödas ja see on läinud nii kiiresti!

Täna tegime ühise väljasõidu Auscwitzi koonduslaagrisse. Pole just tavapärane esimene väljasõit minna kõige raskemasse kohta, kuid kuna meil on hetkel veel vaba aega enda ümbritsevat tundma õppida siis soovisime sinna minna. See külastus oli miski, mida ei saa lihtsalt tuimalt paari sõnaga kokku võtta. Olen endiselt sõnatu, emotsioonid mu sees möllamas, sest see mida me seal kolme tunni jooksul teada saime ja nägime on vaid tilk ookeanist.

On privileeg olla sündida rahuajal.


Positiivsema sõnumiga lõpetades, meie väikene error seoses tagasitulekuga, ehk kui hakkate planeerima ühistranspordiga väljasõitu, vaadake alati, kuidas te ka tagasi saate, sest me ei teinud seda ja tänu kohalikule taksojuhile jooksime nagu pöörased viimasele bussile Krakovi suunal!






155 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page